Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2014 15:47 - Лято
Автор: neverlover Категория: Лични дневници   
Прочетен: 420 Коментари: 0 Гласове:
3



Когато си до мен, 
нозете и земята не воюват
и сякаш стъпвам върху горски мъх. 

Когато си до мен,
а вятърът е хладен, 
ми е топло, защото аз не съм насред полето,
признавам аз един едничък свят - 
твоите твоите очи и твойте длани. 

Когато си до мен 
и аз съм до реката...
водите й не са така студени, както бяха вчера, 
защото нажеженото до яркост 
злато на косите ти разлива се във тях. 

Когато съм до теб а теб те няма,
тогава плавмат зимни снегове. 
Когато съм до теб а съм сама, 
тогава лятото ухае на асфалт, 
на градове, 
на истини. 
Разнищени,
пламтящи, 
непремислени. 

Но...
когато си до мен, 
маранята не премрежва хоризонта, 
добива друг оттенък
и гледам
как залеза разлива се по теб
и кожата ти засиява 
в искрящи всевъзможни цветове. 

Ти си... единственият чар на моя хаос.



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: neverlover
Категория: Лични дневници
Прочетен: 32446
Постинги: 54
Коментари: 10
Гласове: 59
Архив